ໂຄງການ ສົ່ງເສີມການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ ຢູ່ ເມືອງ ສົບເບົາ, ແຂວງ ຫົວພັນ, ສປປ ລາວ.


ຄວາມເປັນມາຂອງໂຄງການ

Sopbao District in Houaphanh Province, Laos, faces multifaceted challenges in achieving quality education, particularly for vulnerable groups. With a diverse ethnic composition, including Taideng and Hmong populations, and a significant poverty rate, dropout rates remain high across school levels. Girls and boys with disabilities encounter obstacles to education due to low awareness and lack of inclusive practices. Inadequate teacher training hinders effective support for these students, and the absence of disability-friendly facilities further hampers their access. Ethnic minority students, facing language barriers as education is primarily in Lao, also struggle, with teachers lacking training in accommodating non-native Lao speakers. Additionally, insufficient resources and facilities, such as poorly constructed schools, limited supplies, and inadequate sanitation, impede learning opportunities for all students, magnifying challenges for those with special needs.


ລາຍລະອຽດຂອງໂຄງການ

 ຈຸດປະສົງລວມ

ເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມການຮຽນ-ການສອນທີ່ດີ ໃຫ້ແກ່ເດັກນ້ອຍ ລວມທັງເດັກພິການ.

ຈຸດປະສົງສະເພາະ

  • ຈຸດປະສົງສະເພາະ ທີ 1: ເພື່ອສ້າງຂີດຄວາມສາມາດໃຫ້ຄູສອນຊັ້ນປະຖົມ ກ່ຽວກັບການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.
  • ຈຸດປະສົງສະເພາະ ທີ 2:​ ສ້າງຂີດຄວາມສາມາດໃຫ້ແກ່ພະນັກງານຂັ້ນແຂວງ, ເມືອງ ແລະ ໂຮງຮຽນ ໃນການວາງແຜນ ແລະ ການຊຸກຍູ້ຊ່ວຍເຫຼືອວຽກງານການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.
  • ຈຸດປະສົງສະເພາະ ທີ 3:​ ສ້າງຄວາມຮູ້ ຄວາມເຂົ້າໃຈໃຫ້ແກ່ພໍ່ ແມ່ ແລະ ຜູ້ປົກຄອງເດັກ ໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມ ແລະ ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນວຽກງານສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.

ຜົນໄດ້ຮັບ

  • ຜົນໄດ້ຮັບ ທີ 1.1:  ຄົ້ນຄວ້າຄວາມຕ້ອງການ, ອອກແບບເຄື່ອງມື ແລະ ຊັບພະຍາກອນ ຕ່າງໆໃຫ້ຄູເພື່ອນຳໃຊ້ເຂົ້າໃນວຽກງານການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.
  • ຜົນໄດ້ຮັບ ທີ 1.2: ຈັດຝືກອົບຮົມ ແລລົງຕິດຕາມຊຸກຍູ້ໃຫ້ແກ່ຄູ ກ່ຽວກັບການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ ແລະການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງນັກຮຽນທຸກຄົນ ທີີ່ມີຄວາມຕ້ອງການການຮຽນຮູ້ທີ່ແຕກຕ່າງກັນ.
  • ຜົນໄດ້ຮັບ ທີ 2.1: ຈັດການຝຶກອົບຮົມໃຫ້ ພະນັກງານຂັ້ນແຂວງ, ເມືອງ ແລະ ໂຮງຮຽນ ໃນການວາງແຜນ, ການລົງຕິດຕາມ ແລະ ການກະກຽມຄວາມພ້ອມໂຮງຮຽນຂອງພວກເຂົາສຳລັບວຽກງານການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.
  • ຜົນໄດ້ຮັບ ທີ 3.1: ພໍ່, ແມ່ ແລະ ຜູ້ປົກຄອງເດັກ, ເດັກພິການ ມີຄວາມເຂົ້າໃຈ ແລະ ມີສ່ວນຮ່ວມ ເພີ່ມຂື້ນກ່ຽວກັບ ສິດທາງດ້ານສຸຂະພາບ ແລະ ການສຶກສາຂອງເດັກພິການ
  • ຜົນໄດ້ຮັບ ທີ 3.2: ການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງຊຸມຊົນ ກ່ຽວກັບຄວາມສຳຄັນຂອງວຽກງານການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ.

ໄລຍະເວລາຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

ເລີ່ມແຕ່ມື້ອະນຸມັດ ເຖິງວັນທີ  31 ທັນວາ 2022

ໃຫ້ທຶນສະໜັບສະໜູນໂດຍ:

ລັດຖະບານອົດສະຕຣາລີ ໂດຍຜ່ານ ໂຄງການຮ່ວມມືອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນທີ່ບໍ່ຂຶ້ນກັບລັດຖະບານຂອງອົດສະຕຣາລີ (ANCP)